Malin Cecilia Oskarsson

Direktlänk till inlägg 25 november 2007

Bara en sväng ut inatt!

Av Malin - 25 november 2007 08:41

Vad skönt. Jag behövde bara gå ut EN gång med Elvis inatt. Han hade iofs kissat litegrann inne en gång, jag såg det imorse och det var torkat, så det måste ha varit tidigt inatt eller sent igår kväll kanske. Och isf är det inte mitt fel för jag var inte hemma förrän vid tio kanske. =)


Det kändes iaf skönt och jag är lite stolt över min lilla skit. =) Nu imorse lekte de faktiskt alla tre. Känns gott att det går åt rätt håll. Nu ska jag käka frukost, skriver mer sen.


Tjing!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 14 november 2013 23:03

Hur länge är man egentligen nyinflyttad? Funderade på det idag på hundpromenaden. På vårt förra ställe bodde vi i nästan 3 år, och där var vi nyinflyttade i ca 2 år. Tills det kom så många nyare folk än oss till gatan att vi flyttades upp på listan o...

Av Malin - 14 oktober 2013 13:39


Efter en liten skön (?!?!!) bloggpaus med flyttkaos, nytt dagis å massa pussel så tänkte jag göra ett försök att återuppta bloggen å uppdatera med lite jämnare intervall. Återstår att se hur det går... Vi har bott i vårt nya hus i snart tre vecko...

Av Malin - 1 augusti 2013 22:51

Nu är vi förlovade! Efter 6 år, två barn och gårdsköp så har vi äntligen förlovat oss! Jag gjorde slag i saken och frågade R på hans födelsedag. Han blev jätteglad, och tur var väl det. Man kan ju inte tacka nej till en present liksom. ;) Så nu går j...

BVC

Av Malin - 11 juli 2013 15:11


Idag har vi vart på bvc för Cornelia. Nu väger hon 4260 gram och är 54 cm lång. Gud alltså, en månad gammal och växer jättemycket och ska träna på mage - redan!! Tiden rusar verkligen iväg med andra barnet. Ska försöka komma ihåg att skriva om hennes...

Av Malin - 28 juni 2013 14:18

Nu har vi vart på bvc-kontroll med Cornelia. På söndag är hon tre veckor och nu vägde hon 3780 gram och var 53 lång! Stora tjejen! ? ...

Skapa flashcards