Malin Cecilia Oskarsson

Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Malin - 29 mars 2008 11:24

Nu väger Elvis hela 18 kilo! Inte långt kvar till vuxenvikten nu. (ca 25 kg) Ska ta mig själv i skinnet och ta två promenader idag, så Elvis och Gibson får gå var för sig. Elvis följer Gibson blint, så nu är det dags att ändra på det! Särskilt när Gibson inte är den bästa förebilden just nu.


Ser jättemycket fram emot att träffa Elvis kullsyskon den 12:e april. Ska bli kul att se hur alla har växt. =) Elvis har jag ju fått öka på mängden mat till för han är ganska smal nu, men det går stadigt uppåt. =) Han har även fått sin lugg nu så det är dags att vänja honom vid tofs. Inget han uppskattar dock, men men. Han ska härdas! ;)


Startar även en kurs med Gibson den 7:e april. Vi ska gå en kravinkallningskurs. Spännande! Hoppas jag får lite pli på honom. =) Ska även se om det finns plats på en kurs som heter kontakt, lek och relation. Får se om jag går den med Elvis eller med Gibson. Har inte bestämt mig än. =)


Nepp, nu ska vovvarna få äta och sen blir det promenad! Hade även tänkt hinna med lite pälsvård idag...

Ovido - Quiz & Flashcards