Malin Cecilia Oskarsson

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Malin - 6 december 2012 11:28

Kära nån!

Nu har december redan börjat och det här med en paketkalender är ju hysteriskt stressande! Ett paket VARJE dag!! Sedan KAN det ju vara så att jag är stressad för att jag inte slagit in alla paketen än, ligger ett paket efter och det faktum att jag känner att paketen är så stora – hon får ju en riktig present nästan varje dag!! Julafton kommer ju bli en bonus på allt detta… Och ungen är inte ens tre år! Får kanske bli godis lite oftare (vilket jag egentligen inte heller vill) och fler paket på julafton? Eller ett paket i veckan ist?

Äsch, nu har jag ju redan köpt en jäkla massa paket – lika bra att köra fullt ut så får det bli som det blir! Satans moster som var tvungen att göra en så söt kalender till Alicia!! ;)


Måste måste måste klippa hundarnas tassar också! Fick aldrig gjort det igår kväll, mådde så himla dåligt och kände mig trött. Somnade faktiskt vid kvart över nio i soffan. Men de stackars monstren måste ju kunna vara ute utan att gå på styltor efter tio min. Får ta tag i mig ikväll! Skulle behöva slå in paket också som sagt, och lite annat smått.


Om exakt en vecka åker vi till Lindvallen. Ska bli hur mysigt som helst med massa snö, skidåkning, pulkaåkning och julmys! Hundarna får lov att följa med denna gången, ska bli så roligt! De kommer älska det! Ser verkligen fram emot lite kvalitetstid med familjen utan alla ”måsten” som hänger över en hemma.

Ovido - Quiz & Flashcards