Malin Cecilia Oskarsson

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Malin - 15 augusti 2011 11:11

Hej bloggen!

Idag var det egntligen första dagen på dagis för Alicia, men pga hennes förkylning så blir det framskjutet tills vidare. Hon kändes bättre framåt dagen idag så förhoppningsvis kan vi gå imorgon! Spännande!


Tänkte att jag skulle städa idag, men det blir väl som vanligt med det. Men så tänker jag att om man bestämmer sig för att städa bara en liten del idag, typ köket, så kanske jag i slutet på veckan har ett jätterent hem? Hmm.. värt att testa! Svårt bara med två hundar som bär in allt och lite till, särskilt när det är regnväder, och en liten dotter som mer än gärna stökar till. Suck.. jag har det inte lätt! ;)


Mer tradera idag! Är på jakt efter fler dagis-atteraljer! :) Och så ska jag rida ikväll, förhoppningsvis är det uppehåll då. Ska bli kul!

Bye bye!

Ovido - Quiz & Flashcards