Malin Cecilia Oskarsson

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Malin - 30 augusti 2011 10:42

Hej bloggen!

Red igår och J var med mig i stallet, kära syster höll på att ta knäcken på både mig och hästen men vi fick till det jättebra och han gick hur fint som helst! Riktigt nöjd idag, men lite ont i rumpan och fingrarna... ;)


Alicia hade skött sig kanon på dagis igår, ätit en stor portion mat och somnat utan några som helst problem. Får se hur det går idag, hon var lite svårare att lämna imorse men förhoppningsvis kom hon över det fort.

Måste åka och köpa ett par stövlar till henne idag som passar, de på dagis bara ramlar av, och det är väl inte så konstigt eftersomo de är tre storlekar för stora! Suck..


Måste även fixa ett par gångjärn till en kökslucka där jag ska ha micron, för nu kan man inte öppna luckan på micron för den tar i skåpsdörren! Sjukt irriterande, då det var så jäkla krångligt att få upp micron i skåpet, och nu när den väl är där och jag jublade över hur mkt mer plats jag fick på köksbänken, så fungerar det inte alls! F*n!


Tänkte även, i mån av tid, bada Gibson idag. Elvis skall klippas senare hos farmor och farfar i deras garage. Skönt att få det gjort!


Nu får jag skynda på lite här - hej då!

Ovido - Quiz & Flashcards