Malin Cecilia Oskarsson

Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Malin - 3 februari 2008 21:39

Idag åkte jag ner till kennel Abadessan i frillesås för att få hjälp med Elvis klippning. Han blev jättefin! Jag ska lägga upp bilder på honom snart! Denna helgen har han badat fredag, lördag OCH söndag. =) inte så roligt med skitvädret vi haft, de blir smutsiga på två röda.


Letar febrilt efter en lägenhet nu. Vill verkligen flytta, och jag var på banken i fredags och pratade lån med min bankman. Nu gäller det bara att hitta ett lämpligt objekt, vilket visade sig inte vara så lätt som det verkade. Men skam den som ger sig!


Ska följa med Sonja (kennel Abadessan) till en utställning i malmö i mitten av mars. Ska bli jättespännande! Det är en stor utställning och jag har aldrig vart på någon så stor innan (förutom my dog). Ska bli så kul! Längtar!

Längtar även till den första mars, för då börjar valpkursen för Elvis. =)


Nu måste jag gå ut med Gibson, han klöser på ytterdörren...

Ovido - Quiz & Flashcards