Malin Cecilia Oskarsson

Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Malin - 7 juli 2008 14:06

Jippie! Grattis Gibson! Mitt lilla hjärta fyller två år idag! Hmm, undrar just vad jag ska ge honom på hans stora dag...? Något som han tycker är supergott! Han fick glass av mig häromdagen, då var det så varmt så vi delade på lite glass. Det tycker han är mums! =) Han hade glass i hela ansiktet efteråt, örontipparna var alldeles kletiga. ^^ Men han tyckte mycket om glassen. Hmm, får fundera ut något smaskigt! =P


Från mitt glädjeämne (idag iaf) till mitt inte lika roliga ämne; Elvis. Han skällde hela natten inatt! Jag vet inte vad det var, men han väckte mig gång på gång hela natten lång! I början hörde jag att någon gick i trappuppgången, då kan jag förstå det för han är inte van vid ljuden än. Men mitt i natten, då var det dödstyst kan jag lova! Och ÄNDÅ så skäller man! Vad är det för fel på honom? Antingen hör han i syne, drömmer mardrömmar eller så är han knas i bollen. Jag var måttligt lycklig på honom inatt. Och det är inte så att han lyssnar när man säger till honom utan han bara fortsätter!?! Wtf??!!....*andas in, andas ut*


Hur som helst så ska jag kolla efter en privatkurs till Elvis och mig. Jag förstår mig inte på honom ibland, och då blir det bara fel. Som vid möten med andra hundar, andra människor, skällandet osv. Jag vet inte riktigt hur jag ska agera. Ska ställa honom den 12:e med. 3000 hundar anmälda... gulp!


Det kommer gå åt helvete...

Ovido - Quiz & Flashcards