Malin Cecilia Oskarsson

Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Malin - 27 juli 2008 21:42

Hämtade Elvis den dagen så nu har jag båda trollen här hemma. =) Det har varit så varmt och kvavt att vi har hängt vid havet mycket i helgen. Elvis badar som attan, lite mesig är han dock men han gillar vatten. Gibson får man däremot övertala en bra stund innan han KANSKE tar sig ett dopp. Han simmar mycket bättre nu än förra året. Kul att se. =)


Har anmält Elvis till en utställning till! I Sofiero i september. En stor utställning igen! Pust, får vi se hur det går. Jobbar nu på hans eviga skällande. Har precis gjort iordning en sprayflaska med vatten som ska bli mitt "vapen" ett tag, så får vi se om jag får bukt med det. Det håller på att driva mig till vansinne. Har bara testat den en gång hittills och han reagerade starkt på den, så det kan nog fungera. =)


Puh, det är så jä*la varmt här! Jag går nog ut en sista kvällsrunda nu.

So long!

Ovido - Quiz & Flashcards