Malin Cecilia Oskarsson

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Malin - 5 januari 2010 07:54

Gott nytt år allihopa och god fortsättning på det nya året!


Det här har hänt under 2009:

* Jag har börjat pensionsspara

* Jag har flyttat ihop med Robban

 * Jag har köpt ett nytt träningskort

* Jag har lärt mig laga mat bättre

* Jag har vandrat för första gången (4 mil)

* Jag har betalat av 8000 kr extra på billånet

* Jag har åkt ribbåt för första gången

* Vi har firat Elvis 2-årsdag och Gibsons 3-årsdag

* Jag har blivit gravid :-)


Det här kommer ske under 2010:

* Vi ska resa till Thailand i tre veckor i februari

* Vi ska bestämma ett nytt resmål dit vi skall åka om 1-2 år

* Vi skall sätta upp ett gemensamt sparande (för ex. resor)

* Vi skall bli föräldrar till sommaren

* Jag ska vara mammaledig för första gången

* Gibson och Elvis skall bli storebrorsor

* Jag ska gå en kurs i excel

* Jag ska gå en kurs i cad

* Jag ska lära en kollega cad som skall ta över när jag är mammaledig

* Vi skall gå på musikal på GöteborgsOperan för första gången

* Vi skall äta på restaurang en gång i månaden (om vi kan) och utnyttja vår bonusguide

* Vi skall bestämma oss för om vi skall bo i lägenhet eller hus

* Under 2011 skall vi därmed flytta









Mycket grejer har hänt förra året och mer ska hända i år!

Det ska bli så himla spännande! Nu har jag fått tummen ur och berättat om graviditeten för min chef också. Puh! En sten har lättat från mitt bröst och nu känns det toppen! Han var så förstående och tycker att vi kör på med kurserna och det som vi tänkt ändå. ^^ Kul!


Är det någon som har något namnförslag till bebisen så är ni välkomna att lämna ett avtryck i gästboken. Vi vet inte vad det blir och skall inte ta reda på det heller. Dessa har vi funderat på:

* Alicia

* Stella

* Stina

* Elsa

* Anton

* Isak


Killnamn är svårast! Hjälp är jättevälkommen! :)



Ha en god fortsättning på 2010 allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards