Malin Cecilia Oskarsson

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Malin - 28 januari 2010 11:22

Idag fyller jag hela 22 år! HIPP HIPP HURRA HURRA för mig!   


Hittills har jag fått ett par jättefina meindl-kängor av R. Han tyckte att jag klagat för mycket på att jag måste köpa nya kängor och att jag fryser om fötterna, så nu fick jag ett par. TACK hjärtat!    


Klockan 15:30 i eftermiddag så skall vi iväg till östra på ultraljud! Spännande! Idag har jag gått 18 veckor och 5 dagar. På lördag går jag alltså in i vecka 19 (fast egentligen i vecka 20, om ni fattar hur jag tänker... man säger ju inte vecka 3 plus 2 dagar.. då är man ju inne på vecka 4...)

Ska bli så roligt! Hoppas man ser mycket.


Toppnamnen är för stunden följande:

Cornelia

Agnes

Viking


Lovar att lägga in bild imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards