Malin Cecilia Oskarsson

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Malin - 14 januari 2010 08:43

Igår hände en galen grej; jag köpte barnvagn! :O

En begagnad Knorr Nizza -05/06. Jag åkte för att titta på den med Veronica i släptåg, och det slutade med att jag åkte därifrån med vagnen i bagaget! Vilken grej!

Den var verkligen i jättefint skick, fin färg (grå/brons/brun-aktig) och helt nytvättad hela vagnen! Ett riktigt kap tycker jag, då jag köpte den för 1000 kr. Tänk er, nu kan jag åka till ullared och köpa i princip ALLT som jag behöver för samma pengar som jag kunde ha köpt EN barnvagn för. GRYMT! :D

Jag är helnöjd! Ska träffa Veronica ikväll och provköra den runt slätta damm. :P (ska försöka lägga in en bild på den med, så får ni se själva hur fin den är)


Utöver denna händelse (och det faktum att vi körde vilse i Högsbohöjd/Långedrag när vi skulle hämta ut pengar..) så ska R och jag på möte med A-hus i eftermiddag efter jobbet. Spännande! Vi har hittat ett jättefint hus som vi vill ha. Hoppas bara att vår budget räcker. Här kan ni kika på det:

http://www.a-hus.se/web/Larod_5.aspx

Det ser lite ut som en skolåda utanpå, men det är jättemysigt inuti. Vi var och tittade på det på riktigt i helgen på husknuten i frölunda. (fast det var en modell mindre, laröd 2 var det, vi vill ha laröd 5)

Spännande!!


Jag gjorde även Elvis och Gibsons dag igår när jag var iväg på lunchen och köpte ben till dem... :P


  

Ovido - Quiz & Flashcards