Malin Cecilia Oskarsson

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Malin - 17 september 2010 09:50

Gibson hade inte gjort någon ögonoperation, tack och lov! De spolade rent tårkanalen på honom och nu går han på medicin i tre veckor. Håller tummarna för att det ska räcka!


Hundarna har vart hos mamma och pappa nu när jag och Alicia var förkylda i början på veckan, och vi fick tillbaka dem igår och då hade Elvis fått vattensvans (eller svansförlamning).   Stackarn! Men det ser lite bättre ut nu så jag hoppas att det snart försvinner. Detta är nog tredje gången han får det, men han verkar inte ha något vidare ont. Han tycker dock att det är obehagligt, och det är ju fullt förståeligt.


Nu ska jag gå in och väcka min dotter för det är dags för hundarna att gå ut. Får skynda mig medan det är uppehåll!

Ovido - Quiz & Flashcards