Malin Cecilia Oskarsson

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Malin - 5 april 2013 07:59

Veckan har gått med blandade känslor. Eftersom Robban övergav oss för Stockholm och kom hem igår kväll, så mer eller mindre tvingade jag Jennie att bo hos mig.

Kändes jätteskönt! Fått hjälp med besvärligt barn, dagishämtning, hundpromenader, lunchsällskap, städning, hårfärgning, skoinköp, handling och att slippa vara ensam! Jag har hjälpt henne med läxläsning och gjort middag. Jämn fördelning tycker jag!   

Alicia har vart som hon brukar nuförtiden, besvärlig och envis. Hon älskar sina nya skor dock, det känns ju alltid skönt!


 

Helgen som kommer är späckad med barnmarknad, två kalas och mys med underbara vänner som man träffar alldeles för sällan numera! Ska bli superkul!     


Sedan måste Robban åka tillbaka till Stockholm på söndag redan, och kommer inte hem förrän torsdag nästa vecka…   


Har fått höra från dagis att det syntes att Jennie och jag är systrar, förstår ingenting?? Vi är väl inte så lika?



Ha en underbar helg!

Ovido - Quiz & Flashcards