Malin Cecilia Oskarsson

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Malin - 13 oktober 2009 10:46

Tack

V & I för en trevlig och rolig biokväll i söndags. Det var verkligen kul, och om någon av er ser kissmannen igen så påminn honom om att det finns hjälp att få. :)


Tack

kompisar för era snälla kommentarer. Det var ett bra tips L, men mitt hår måste finnas kvar, annars har jag ingen sambo kvar. ;) Men jag förstår tanken, jag brottas bara med hur jag ska kunna välja? Så himla svårt!!


Tack

alla ni som finns där ute, ännu oupptäckta av många men den dagen ni träffar rätt person, då blir solen till guld. Detta tack riktar sig till dig J med S, som bjöd så mycket på dig själv och att vi ska ta en promenad någon gång med hundarna känns jätteroligt! Kanske en start på en lång vänskap...

Ovido - Quiz & Flashcards