Malin Cecilia Oskarsson

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

På besök hos Sanna och Oliver i Alingsås

Av Malin - 19 oktober 2009 10:38

I lördags var vi på finbesök hemma hos Sanna och Oliver uppe i Alingsås. Jannike och jag hade lämnat hundarna hemma (Gibson och Elvis fick vara hemma hos farmor och farfar) och tog med lilla Amanda på en tur.

Oliver och Amanda är nästan jämngamla (ca 6 veckor), och de är för söta! Oliver var urgullig med sin tuppkam och stoora blå ögon! Glad Och Amanda är jättelik Tob, det har jag kommit fram till efter att ha studerat korten lite närmare, och när Veronica utbrast; "Hon är ju läskigt lik en tjejversion av Tob!", då slog det mig att det faktiskt är sant. Sorry Jannike, hon kanske blir lik dig senare i livet? Tungan ute


Vi hade en jättetrevlig lördag, och jag vill tacka för en mysig bebisbetonad dag med allt som hör därtill. Får vi absolut göra om, hörrni!


Amanda har kul med mjukdjuren!   Oliver - Sannas bebis   Amanda - Såå lik Tob!  

 
 
Ingen bild

Linda

19 oktober 2009 23:36

Du borde lägga till ett alternativ i din omröstning. "Jag vill inte ha barn." =)

 
Ingen bild

Linda

21 oktober 2009 09:09

Sådär ja, nu kan jag med rösta. ;) Räcker med att passa andras ungar, så kan man lämna tillbaks dem när det blir jobbigt. :) Jag vill hoppa över mamma-biten och gå direkt på mormor! Haha.

 
Josse

Josse

21 oktober 2009 21:22

Jaaa jag är superstolt över min lilla prinsessa :D Vilken mysig bebisdag du verkar ha haft! Kramar J

http://annajosefin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

jannike

1 november 2009 23:01

va söt min dotter är =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 14 november 2013 23:03

Hur länge är man egentligen nyinflyttad? Funderade på det idag på hundpromenaden. På vårt förra ställe bodde vi i nästan 3 år, och där var vi nyinflyttade i ca 2 år. Tills det kom så många nyare folk än oss till gatan att vi flyttades upp på listan o...

Av Malin - 14 oktober 2013 13:39


Efter en liten skön (?!?!!) bloggpaus med flyttkaos, nytt dagis å massa pussel så tänkte jag göra ett försök att återuppta bloggen å uppdatera med lite jämnare intervall. Återstår att se hur det går... Vi har bott i vårt nya hus i snart tre vecko...

Av Malin - 1 augusti 2013 22:51

Nu är vi förlovade! Efter 6 år, två barn och gårdsköp så har vi äntligen förlovat oss! Jag gjorde slag i saken och frågade R på hans födelsedag. Han blev jätteglad, och tur var väl det. Man kan ju inte tacka nej till en present liksom. ;) Så nu går j...

BVC

Av Malin - 11 juli 2013 15:11


Idag har vi vart på bvc för Cornelia. Nu väger hon 4260 gram och är 54 cm lång. Gud alltså, en månad gammal och växer jättemycket och ska träna på mage - redan!! Tiden rusar verkligen iväg med andra barnet. Ska försöka komma ihåg att skriva om hennes...

Av Malin - 28 juni 2013 14:18

Nu har vi vart på bvc-kontroll med Cornelia. På söndag är hon tre veckor och nu vägde hon 3780 gram och var 53 lång! Stora tjejen! ? ...

Ovido - Quiz & Flashcards