Malin Cecilia Oskarsson

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Malin - 4 oktober 2012 16:24


Idag höll jag på att glömma av fotograferingen på dagis! Det var bara att vända i dörren, byta kläder och försöka fixa håret så gott det gick på en gråtandes Alicia. Stackarn, men vill man vara fin får man lida pin! Finns det ens något barn som tycker om att borsta håret?


Igår var jag på yoga – med en fullständigt överrörlig tjej som höll i passet! Kunde inte sluta glo, det var helt galet! Och inte galet på ett bra sätt, hon såg läskig ut. Sedan att passet var skittråkigt gjorde inte saken bättre…

Idag blir det bodybalance, och det är iaf kul! Snart är det dags!


Känner att den här förkylningen som jag dragits med i över en månad nu börjar ge med sig, fantastiskt! Tror jag glömt hur man är när man är frisk.


Har även supermycket på jobbet så jag känner mig lite som en ryggradslös slapptask med manethjärna när klockan börjar närma sig fyra och det är dags att åka hem. Tråkigt att komma hem och vara helt slutkörd, men hoppas att det vänder snart!

Nu drar jag på träning! Känns nog bättre efteråt!

Ciao!


Ovido - Quiz & Flashcards