Malin Cecilia Oskarsson

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Malin - 15 oktober 2012 11:04

..3…2…1…SÅ!

Där var helgen förbi och en ny härlig vecka har börjat! Jösses! I den här takten kommer jag vakna upp på julaftons morgon och undra vad som hände?


Helgen som var har flutit lugnt förbi. Kommer nästan inte ihåg vad jag gjort, så lugn har den varit. Städat lite, tränat lite, handlat lite, umgåtts lite. Lagom av allt!


I fredags fick i alla fall mina små monster varsitt ben att smaska på! Glada i hågen var de ute på altanen en lång stund och njöt. Härligt!


   


I lördags var det bodybalance som vanligt på förmiddagen. Sedan var jag i surte en sväng och sedan städade vi lite (eller Robban städade medan jag och Alicia lekte affär). Därefter bakade jag och Alicia äppelpaj och sedan var den dagen till ända. Gjorde två flätor på Alicia och hon blev så himla söt!


  

Söndagen spenderades delvis på Ikea, delvis hos min farmor och farfar smaskandes på våfflor och annat gott! Sedan var det bad för Alicias del och solsidan sågs hos goa grannar. Otroligt roligt ämne de tog upp i detta avsnittet! Skrattade så tårarna rann!


Nu har jag laddat upp veckan med fyra träningspass, sex möten och så är Robban bortrest två dagar också. Lovely! …

Ovido - Quiz & Flashcards