Malin Cecilia Oskarsson

Alla inlägg den 26 november 2007

Av Malin - 26 november 2007 21:30

Idag var första dagen på jobbet sedan en vecka tillbaka. Det kändes lite segt att gå upp imorse, men sedan flöt det på bra ända tills nu. Klockan nio var jag helt totalt slutkörd. Idag har jag bara besiktigat och bytt dåliga skyltar, så det har blivit mycket bilkörning. Sedan när jag kom hem åt jag och så klippte jag Gibsons klor och rensade Elvis öron, var ute med dem på tomten en stund och lekte, städat undan lite.


Så nu är jag helt slutkörd, har ingen ork alls överhuvudtaget kvar. Det tar på en att både jobba och ha valp ska gudarna veta. Men man kanske vänjer sig... =)


Nepp, nu ska jag duscha och lägga mig för natten. Elvis rusar runt och är helvild och galen med Charlie, men jag får väl tvångslägga honom för natten. =) haha.


Skriver väl mer imorgon kanske. Om jag orkar. =)

Ha det.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards