Malin Cecilia Oskarsson

Alla inlägg den 28 november 2007

Av Malin - 28 november 2007 16:28

Idag har jag slitit på bra. Regnat har det gjort kan jag lova, I´ve been there! Var helt dygnsur när jag kom hem, och frös som en gris. Varm choklad hade inte suttit helt fel. Inte varm glögg heller. =)


Jag har även lyckats med att förstöra en skyltvagn i jobbet idag. Smidigt Malin! Jag tog inte ut en sväng ordentligt och smack! Så vansinnigt farligt blev det inte, jag hade nästan ingen fart, men tydligen tillräckligt för att böja stänkskyddet så att det numera ligger emot däcket och det låter som någon har satt på en siren när man kör. Vagnen står nu här hemma, och väntar på min väns råstyrka. =)


Elvis har lekt så tufft, så nu är han pälslös ovanför ena ögat. =) Stackarn. Vet inte om det är Charlie, Gibson eller katten som har gjort något men jag har starka misstankar om att det är Charlie som är den skyldiga! Stackars min lilla Elvis, han som var så söt. Nu ser han ut som en rough boy...


Idag är det agilitydags igen. Herre gud, vad tiden går fort. Det känns som om det var i söndags som vi var på agility senast. Suck, jag känner mig helt färdig idag igen. Hur ska jag orka mera? Jättetråkigt att längta hem till Elvis och Gibson hela dagen för att sedan äntligen komma hem och bara vilja sova. =( Måste rycka upp mig!


Nu är det bara 45 minuter kvar tills jag ska åka. Ska nog göra mig en kopp varm choklad och bara gosa en stund. Elvis & Co. ligger och sover. Snart är det kissedags med.

Imorse när jag vaknat och gått ut med Elvis, så när vi kom in igen tog jag av honom halsbandet och tänkte att han går nog och lägger sig igen så kan jag göra mig iordning. Icke sa nicke! Han gnällde och ställde sig lodrät klistrad på grinden (mellan köket och hallen) och nästan ylade när jag lämnade honom. Ujujuj, och när jag kom tillbaka när han hade en andningspaus så muttrade han och bet på min dragkedja på tröjan. Aja baja mamma, inte lämna mig så! =) Han är bara för go. (när han inte bits) Haha!


Nu måste jag rusa! Ska byta kläder också.

Tjing!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards